THE MEANING OF KIGO IN KYOSHI TAKAHAMA HAIKU A SEMIOTIC STUDY OF PIERCE PIERCE
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Ahyar, J. (2019). Apa Itu Sastra; Jenis-Jenis Karya Sastra dan Bagaimanakah Cara Menulis dan Mengapresiasi Sastra.
Apriyani, C. (2018). Kigo pada Haiku Kobayashi Issa. 1(1), 65–69.
Desy, S. (2016). Haiku Musim Gugur Periode Edo Dalam Kumpulan Antologi Japanese Art And Poetry Sebuah Kajian Semiotik. https://www.unhcr.org/publications/manuals/4d9352319/unhcr-protection-training-manual-european-border-entry-officials-2-legal.html?query=excom 1989
Dorianti, M. (2019). Analisis Semiotik Kumpulan Puisi Musim Bermula Karya Penyair Perempuan.
Fitriani, I., Rukhyana, B., Johana, J., Budaya, F. I., & Padjadjaran, U. (2018). Haiku dan Senryu dalam Puisi Bahasa Indonesia. 8, 360–374.
Kyoshi, T. (2016). 600 Haiku Karya Takahama Kyoshi. Aozora Bunko. https://www.aozora.gr.jp/cards/001310/files/51840_59625.html
Lafamane, F. (2020). Karya ( Puisi , Prosa , Drama ). OSF Preprints, 1–18.
Meilantari, N. L. G. (2020). Wacana Pandemi Pada Haiku-Haiku Pemenang Kontes. 116–123.
Salsabila, E. A. (2021). Komparasi Tanda Keagamaan Dalam Film Ajari Aku. 2587, 95–110.
Shirane, H. (1998). Traces of Dreams.
Shofiani, A. K. A. (2021). Kajian Semiotik Charles Sanders Peirce pada Kumpulan Puisi : Kita. 5(2012), 3934–3939.
Article Metrics
Abstract view : 55 timesPDF - 43 times
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Indexed by:
This work is licensed under a Creative Comunity 40 International License